قالب های فارسی وردپرس 24

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 24

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

انتخاب ماشین عروس خاص

مطمئناً وقتی در تدارک برنامه های جشن عروسی تان هستید، راجع به ماشین عروس تان هم فکر می کنید. شاید از آن دسته آدم هایی باشید که در رویاهایتان تصور می کردید با کالسکه و اسب سفید به خانه بخت می روید و یا شاهزاده ای با اسب بالدار به دنبال تان می آید و شما را بر ترک اسب می نشاند و در میان بهت و حیرت مهمانان به سوی قصر خوشبختی می روید. شاید هم تصور یک کشتی کروز را داشتید که با زیباترین گل ها تزیین شده و آرام آرام به سمت ساحل حرکت می کند تا شما را به آنسوی اقیانوس ها ببرد.اگر اهل این رویا پردازی ها بوده اید پس حتما ماشین عروس برایتان مهم است. چون فعلا در دسترس ترین وسیله نقلیه برای روز عروسی همین است.


در همه جای دنیا انتخاب ماشین عروس و نحوه تزیین آن یکی از مسائل مهم روز عروسی است. آخر شب که همچون شاهزاده های قصه های پریان مجلس را ترک می کنید، آخرین تصویری که در ذهن مهمانان می ماند، ماشین شماست که آهسته آهسته دور می شود. هم چنین ماشین عروس یکی از قسمت های مهم فیلم عروسی تان است، پس مهم است که در انتخاب ماشین عروس و تزیین آن نهایت سلیقه را به کار ببرید.


اگر خودتان ماشین دارید، اولین پیشنهاد این است که از همان به عنوان ماشین عروس استفاده کنید زیرا اول اینکه در هزینه ها صرفه جویی می کنید و دوم اینکه هر وقت سوار آن ماشین شوید، خاطره روز عروسی برایتان زنده می شود.


اگر خودتان ماشین ندارید و نمی خواهید هزینه زیادی برای آن بپردازید، می توانید ماشین بستگان و دوستان را قرض بگیرید. اما اگر ترجیح می دهید، از مراکز اجاره ماشین عروس استفاده کنید، داستان تازه شروع می شود.


اجاره ماشین عروس

برای اجاره ماشین عروسی، همه چیز بسته به سلیقه شماست. اگر همه کارهای عروسی تان را به موسسات خدمات تشریفات عروسی سپرده اید خودشان کارهای مربوط به اجاره ماشین عروس را هم انجام خواهند داد. اگر هم مشتری گل فروشی خاصی هستید، ممکن است خودشان ماشین را هم کرایه بدهند، اما اگر خودتان می خواهید برای اجاره ماشین عروس اقدام کنید، بحث تازه داغ می شود.


اگر قصد اجاره ماشین عروس به صورت ساعتی دارید، حتما یک زمان اضافی نیز در کرایه آن در نظر بگیرید و فکر بدقولی های میهمانان، عکاس ، آرایشگر و حتی ترافیک را بکنید تا برای تحویل آن اضطراب نداشته باشید.


بعضی از عروس و داماد ها ماشین های قدیمی و کلاسیک را دوست دارند که هزینه اجاره آنها بالاست و معمولا بدون راننده اجاره داده نمی شوند زیرا بسیار پیش آمده که ماشین عروس گل زده را با جرثقیل به تعمیرگاه برده اند. در صورتی که راننده ی مخصوص خود اتومبیل همراهتان باشد اگر مشکلی برای ماشین پیش آمد او با زیر و بم ماشین آشنا است و می تواند کمکتان کند. تازه اکثر این ماشین ها کولر ندارند و شاید نشستن در آنها برای عروس خانم با لباس عروس و تشکیلات آزار دهنده باشد. اگر لباس عروس بسیار پرچین و بزرگ و دنباله دار است، بهتر است به فکر اتومبیلی باشید که به اندازه ی کافی جادار باشد تا لباس عروس چروک نشود.


بعضی ها هم عشق ماشین های جدید و مدرن را دارند که هر کدام قیمت خاصی دارند. ماشین هایی مثل پورشه، لکسوس، مازراتی، آ او دی و … نیز قیمتی چند میلیونی دارند. ارزان ترین ماشین هم که پراید است.


توجه داشته باشید که پرداخت بهای بنزین ماشین با شماست. اگر بخواهید ماشین را بدون راننده کرایه کنید و برای یک شب هم که شده خودتان پشت فرمان ماشین مورد علاقه تان بنشینید، باید یک سند مالکیت چند صد میلیونی و چکی به میزان ارزش خودرو به عنوان وثیقه بگذارید و البته دعا کنید حتی یک خط به ماشین نیفتد که آن وقت باید خسارت ماشین را تمام و کمال بپردازید. یک نکته دیگر اینکه، پیش از بستن قرارداد اجاره ماشین، مطمئن شوید خودرو از نظر فنی و ظاهری هیچ مشکلی ندارد وگرنه پس از تسویه حساب اگر مشکلی بروز کند و شما ندیده باشید، مقصرید. اگر امکان داشت، همه پول اجاره را یکجا نپردازید تا اگر صاحب ماشین بدقولی کرد، ماشین را دیر تحویل داد یا هر مسئله دیگری ایجاد شد، بتوانید بخشی از پول را کم کنید.


رنگ ماشین عروس

در کنار انتخاب نوع ماشین عروس انتخاب رنگ آن هم مهم است. گول رنگ های فانتزی را نخورید. چون زود شما را دلزده می کند. ضمن اینکه گل آرایی و تزیین آن هم مشکل است. بهتر است رنگی انتخاب کنید که هر وقت فیلم عروسی تان را دیدید، به نظرتان تازه و جذاب بیاید. سفید، مشکی، نقره ای یا بژ و قرمز معمولا بهترین انتخاب ها هستند. اما باز هم این سلیقه شماست که تعیین کننده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.