قالب های فارسی وردپرس 24

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 24

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چگونه بهترین هدیه تبلیغاتی را انتخاب و خریداری کنیم؟

با رشد و رونق تجارت، صنعت تبلیغات نیز پیشرفت روز افزونی دارد. ارائه تبلیغات نوین و خلاقانه باعث شناخته شدن یک برند می­شود. نتیجه این موضوع شناخته شدن یک محصول یا خدمت توسط مردم است و تا مدت­ها زمینه ساز پیشرفت و توزیع محصول خواهد بود. شاید به این فکر کنید که تأثیر گذاری یک تبلیغ به شانس وابسته است و گاهی اوقات یک تبلیغ مورد استقبال مخاطبان قرار می­گیرد و گاهی این اتفاق نمی­افتد. اگر بتوانید بازار هدف خود را بشناسید و از علایق و سلیقه آن­ها آگاه شوید؛ به سادگی می­توانید تبلیغی ارائه دهید که مورد توجه آن­ها قرار گیرد.

تبلیغات انواع مختلفی دارند و باید متناسب با کسب و کار یا محصول مورد نظر استفاده شوند. برای مثال ارائه هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارهایی که مخاطبان آن­ها گروه خاصی از افراد هستند، گزینه مناسبی است. انتخاب هدیه تبلیغاتی خاص زمانی که از سلیقه مخاطبان خود آگاه شوید، کار ساده­ای است. در این مقاله ما شما را راهنمای خواهیم کرد تا بهترین هدیه تبلیغاتی مناسب کسب و کار خود را پیدا کنید.

انواع هدایای تبلیغاتی با توجه به اقشار مختلف جامعه
بهترین هدیه تبلیغاتی
انتخاب بهترین تبلیغاتی به حیطه کاری شما و بازار هدف و مشتریان احتمالی وابسته است. اگر محصول شما به  گونه­ای باشد که بتوانید آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی لوکس به مشتریان احتمالی خود هدیه بدهید، بسیار کمک­ کننده خواهد بود؛ چرا که افراد به شما اعتماد خواهند کرد و شما می­توانید به عنوان برند محصول خود در ذهن آن­ها ثبت شوید.

اگر بازار هدف شما بسیار گسترده است و اقشار مختلف جامعه مشتری احتمالی شما محسوب می­شوند، لازم است که هدیه تبلیغاتی با تعداد بالا ارائه دهید. این هدیه باید وسیله­ای باشد که برای اکثریت افراد کارآمد باشد. برای مثال وسیله­ای مانند خودکار یا سررسید­ها و دفترچه­های یادداشت بهترین هدیه تبلغاتی برای بازارهای هدف خیلی بزرگ محسوب می­شوند. توجه داشته باشید که نیازی نیست هدایای تبلیغاتی که ارائه می­دهید حاوی تمامی اطلاعات کمپانی شما باشد. این هدایا برای تکرار نام کمپانی و برندسازی شما مورد استفاده قرار می­گیرند.

اگر بازار هدف شما گروه خاصی از افراد هستند، هدایای تبلیغاتی برای شما وسیله­ای است که متناسب با سلیقه آن­ها باشد. لزوما هدیه­ای که ارائه می­دهید نباید مرتبط با محصول شما باشد. بهترین هدیه تبلیغاتی هدیه ­ای است که در طراحی آن بیشترین میزان خلاقیت وجود داشته باشد.

هدیه تبلیغاتی
برخی از کمپانی¬ها باید محصولات و یا خدمات خود را به ارگان-های خاصی ارائه دهند. حال اگر چنین کمپانی¬هایی قصد ارائه هدایای تبلیغاتی دارند، بهتر است از چند نوع هدیه استفاده کنند. یکی از بهترین پیشنهادها این است که برای کارمندان ارگان مورد نظر یک بسته هدیه، برای ناظران و مقامات بالاتر بسته هدیه متفاوت و برای مدیران بسته هدیه دیگری در نظر بگیرند. با این کار علاوه بر اینکه در هزینه¬ها صرفه جویی کرده¬اید، برند خود را به تمام گروه¬های کاری ارگان مورد نظر معرفی کرده¬اید. شما می¬توانید برای کارمندان وسایل ساده¬ای مانند ساعت های هوشمند رومیزی، کیف دستی کوچک و جاکارتی و… تدارک بببینید. برای مقامات بالاتر از وسایل تزئینی مانند هنرهای مینا و معرق و… استفاده کنید و برای مدیران ارشد یک مجموعه سکه¬های طلا، تلفن همراه یا ست چرم تدارک ببینید. البته این تنها یک مثل است و هدیه تبلیغاتی خاص برای شما چیزی است که خودتان انتخاب می¬کنید.
بهترین هدیه تبلیغاتی وسیله¬ای است که کاربردی باشد و مدام در دیدرس افراد قرار بگیرد. مثلا اگر شما یک وسیله رومیزی کاربردی مانند ساعت یا جا قلمی به کارمندان یک شرکت هدیه بدهید، نام برند شما در مقابل چشمان آن¬ها خواهد بود و در ناخودآگاه آن¬ها باقی می¬ماند.
خلاقیت یکی از مهم¬ترین مواردی است که می¬تواند یک وسیله را به هدیه تبلیغاتی خلاق تبدیل کند. اگر هدیه شما دارای ایده خلاقانه¬ای باشد افراد را تحت تأثیر خود قرار می¬دهد و باعث می¬شود که افراد برای خرید به کسی مراجعه کنند که همیشه ایده جدیدی برای ارائه محصولات خود دارد. همچنین اگر هدیه تبلیغاتی شما خاص و منحصر به فرد باشد، به برند شما کمک می-کند خیلی راحت در ذهن افراد باقی بماند و به محض اینکه کسی درباره وسیله منحصر به فرد موجود در اتاق آن¬ها صحبت می¬کند، آن¬ها نام کمپانی شما را بر زبان آورند.
در ضمن شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که ممکن است بهترین هدیه تبلیغاتی برای کسب و کار شما با گذشت زمان تغییر کند و وسیله¬ای که امسال به عنوان هدیه تبلیغاتی خلاقانه انتخاب کرده¬اید برای سال¬های بعدی مناسب نباشد. ایجاد تنوع نیز یکی از مهم¬ترین فاکتورها برای برندهایی است که از روش ارائه هدایای تبلیغاتی در طول زمان استفاده می-کنند.

مزیت های استفاده از هدایای تبلیغاتی خوب
مزیت های استفاده از هدایای تبلیغاتی

اگر بخواهیم مزیت هدیه تبلیغاتی خوب را در یک کلمه بیان کنیم؛ آن کلمه «برند سازی» است. بهترین هدیه تبلیغاتی شما را در زمینه کاریتان تبدیل به یک برند می¬کند و هر زمان که افراد به محصولی که شما ارائه می¬دهید، نیاز داشته باشند نام کمپانی شما را به خاطر می¬آورند و برای خرید با شما تماس می-گیرند. بهترین هدیه تبلیغاتی آنقدر کاربردی است که مدام در مقابل چشمان افراد قرار می¬گیرد و نام برند شما را برای آن¬ها تکرار می¬کند؛ تا جایی که در ضمیر ناخودآگاه آن¬ها تثبیت شود.
همه افراد به محض اقدام به خرید شروع به گشتن و پرس و جو می¬کنند و ممکن است از افراد زیادی در مورد محصول مورد نظر خود سوال کنند. اما چه اتفاقی می¬افتد که افراد برای خرید به سراغ شما می¬آیند؟ آن¬ها به خاطر حس خوبی که از شما دریافت کرده¬اند به شما مراجعه می¬کنند. پس لازم است که شما از راهی حس خوب خود را به افراد انتقال دهید. اگر هدف شما از ارائه هدیه تبلیغاتی ارائه وسیله¬ای کاربردی برای افراد باشد، آن¬ها حسن نیت شما را درک خواهند کرد. زمانی که نیاز پیدا کنند به کسی مراجعه می¬کنند که بدون چشم داشت به آن¬ها هدیه¬ای بخشیده است. به همین دلیل است که گفته می¬شود بهترین هدیه تبلیغاتی کاربردی¬ترین هدیه است.

کاربردی ترین هدیه

بهترین هدایای تبلیغاتی علاوه بر اینکه از شما یک برند می¬سازد، به افراد نشان می¬دهد که برای شما اهمیت دارند. آدم¬ها دوست دارند که مورد اهمیت واقع شوند. وقتی وسیله¬ای به آن¬ها هدیه داده شود که کاربردی باشد و صرفا جنبه تبلیغاتی نداشته باشد، مسلما توجه آن¬ها را جلب خواهد کرد و آن¬ها به نوعی به دنبال جبران لطف شما خواهند بود. در واقع ارائه هدیه تبلیغاتی ترکیبی از هدیه دادن و تبلیغات است که باعث تأثیرگذاری بیشتر روی مشتریان احتمالی شما می¬شود.
اگر شما محصول یا خدمتی را ارائه می¬دهید که شناخته شده نیست، در زندگی روزمره افراد به کار نمی¬آید و در بازار فرصت دیده شدن ندارد استفاده از بهترین هدیه تبلیغاتی پیشنهادی عالی برای رهایی از خلا ناشناختگی توسط مشتریان احتمالی شماست. ارائه هدیه و رساندن آن به بازار هدف و مشتریان احتمالی شما را به افراد معرفی می¬کند. حتی اگر به خوبی روی طراحی هدیه تبلیغاتی کار کرده باشید، می¬توانید کاری کنید که افراد در بازار به دنبال شما بگردند و به دنبال راه¬های خرید از شما باشند. پس بازهم به این نتیجه می¬رسیم که ایده و خلاقیت در ارائه هدیه تبلیغاتی بهترین راهکار است!

از کجا بهترین هدایای تبلیغاتی را خریداری کنیم؟
خریداری هدیه تبلیغاتی
همانطور که میدانید هدایای تبلیغاتی توسط مراکز مختلفی ارائه می¬شوند؛ اما شما به دنبال هدیه تبلیغاتی ساده نیستید. شما قصد ارائه بهترین هدیه تبلیغاتی را دارید. ایده پردازی به تنهایی برای ارائه یک هدیه کار ساده¬ای نیست، چون شما تنها از ریز و درشت کسب و کار خود خبر دارید و به تنهایی نخواهید توانست از نکات مهم و روانشناختی که در مورد هدایا و تبلیغات وجود دارد، استفاده کنید. به همین دلیل مشورت با افرادی که در این زمینه متخصص هستند، می¬تواند به شما کمک شایانی کند.
اولین چیزی که شما باید در ورد هدیه تبلیغاتی بدانید، این است که هدف شما چه کسانی هستند و چه وسیله¬ای به عنوان هدیه توجه آن¬ها را به خود جلب می¬کند. وقتی در مورد چند وسیله احتمال به نتیجه رسیدید، می¬توانید به مراکزی که به صورت تخصصی رو این وسایل کار می¬کنند مراجعه کنید و با آن¬ها مشورت نمایید. در این حین لازم است فرد متخصص در زمینه تبلیغات نیز در کنار شما باشد و ایده¬های شما را در زمینه تبلیغات گسترش دهد و به شما کمک کند تا با صرف کم¬ترین هزینه بهترین بسته هدیه تبلیغاتی را تهیه کنید.

منبع:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.