قالب های فارسی وردپرس 24

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 24

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

وبسایت خود را در Google Search Console ثبت کنید

اگر هنوز سایت‌تان را در Google Search Console ثبت نکرده‌اید (که قبلا با عنوان ابزار Google Webmaster شناخته می‌شد)، احتمالا تا امروز بسیاری از هشدارها و نوتیفیکیشن‌های مهم سئو را از دست داده‌اید.

گوگل اطلاع‌رسانی‌های خود برای دسترسی و ایندکس کردن محتوای شما را معمولا از همین پلتفرم سپریدن می‌دهد. همچنین در این کنسول متوجه تنظیمات دستی که به بازدید سایت‌تان گزند می‌رسانند هم می‌شوید.

Search Console جایی است که می‌توانید لینک‌‌های مرتبط به وبسایت‌تان را تماشا کنید، و ببینید که کدام کلیدواژه‌ها شدامد بیشتری برای سایت‌تان می‌آورند.

5) با توجه به کلیدواژه، درازا مناسب را برای مقالات در عقیده بگیرید
طی سال‌های اخیر، هزاران پژوهش در باره طول (تعداد کلمات) ایده‌آل برای مقالات منتشر شده. اکثر این تحقیقات در این که مقالاتی با طول بیش از 2000 کلمه، در گوگل بهتر دیده می‌شوند رویداد نظر دارند.

اما دشوار اینجاست که مقالات کوتاه هم هستی دارند که رتبه بسیار بالایی را به خویش گزین کردن داده‌اند. با این حساب به جای آنکه روی طول دقیق نوشته‌هایتان متمرکز شوید، بیشتر روی این متمرکز باشید که مطلبی که می‌نویسید به نکوداشتن استجابت تمام سؤالات خواننده‌هایتان را بدهد.

 1. به این که کدام کلیدواژه‌ها برایتان بهتر هستند پی ببرید: با سرچ در گوگل و احتیاط مطالبی که بالاتر از بقیه پیمان گرفته‌اند، می‌توانید به این جستار پی ببرید.

2. از خودتان بپرسید: آیا مقاله‌ای که می‌نویسم می‌تواند در پوشش یک موضوع خاص، از مقالات قبلی بهتر نما شود؟ اگر فکر می‌کنید با کلمات کمتر، می‌توانید هدف را بهتر برسانید حتما دست به قلم شوید. اگر هم اندیشه می‌کنید که یک پست طولانی‌تر، می‌تواند برای خوانندگان‌ مفید نما شود از نوشتن یک نوشتار جدید دریغ نکنید.

3. محتوای خویش را با اهداف خوانندگان تنظیم کنید: اگر قصد خواننده این است که تند به پاسخ سؤالش برسد، با یک مقاله 500 کلمه‌ای هم می‌توانید این کار را سپریدن دهید. اگر سؤال‌شان پیچیده‌تر است، چه بسا نوشتن یک مقاله 3000 کلمه‌ای بتواند برای جلب خوشنودی این افراد کارساز باشد.

6) بر اینکه روی سیستم www بمانید یا نه تصمیم بگیرید
سئو وردپرس

این مسئله ساده‌ای است که می‌تواند تأثیر شگفت‌آوری روی سئوی سایت شما داشته باشد.

گوگل از تمام وبمسترها می‌خواهد که یک دامین اصلی داشته باشند و استراتژی‌های سئو را برای آن در قبل بگیرند. تفاوتی هم نمی‌کند که این سایت به شکل https://www.yoursite.com باشد یا https://yoursite.com. در هر چهره برای سئو تفاوتی نمی‌کند که از کدام مورد استفاده کنید.

مهم این است که یک دامین اصلی داشته باشید و آن را به Google Search Console و تنظیمات وردپرس بشناسانید.

در داشبورد وردپرس، کافیست گذرگاه Settings > Generals را دنبال کرده و آدرس وردپرس و آدرس سایت را دامین اصلی‌تان تعیین کنید. همچنین باید همین کار را برای Google Search Console هم سپریدن بدهید.

برای اتمام این پیشه کافیست وارد کنسول شده و روی آیکن چرخ‌دنده اشاره کنید. سپس وارد Search Settings شده و دامین اصلی‌تان را برگزیدن کنید. حال که کار تمام است.7) از پروتکل HTTPS برای سایت خویش بهره‌گیری کنید آموزش سئو وردپرس اگر در سایت شما بخشی هست که کاربران باید اطلاعات یک فرم را پر کنند، یا اینکه خدمات پرداخت را به آن‌ها ارائه می‌دهید، بی برو برگرد باید از پروتکل SSL (Secure Sockets Layer) استفاده کنید.

با به کارگیری SSL، دیگر مطمئن هستید که اطلاعات خصوصی و حساس بازدیدکنندگان سایت شما رمزنگاری شده و همش در جایی امن حفاظت می‌شوند. این موضوع نه فقط در حفظ امنیت، بلکه در رتبه‌بندی سئو شما هم اثرگذار است. بگذارید واضح‌تر بگوییم، اگر از پروتکل HTTPS کاربرد نمی‌کنید گوگل به سایت شما برچسب «نا امن» می‌زند و این موضوع را به بازدیدکنندگان هم اطلاع‌رسانی می‌کند.

اگر لغایت حال که از پروتکل HTTPS بهره‌گیری نمی‌کردید، شاید بهتر باشد همین حالا با سرور میزبان خود تماس بگیرید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.